چگونه اینستاگرام کتاب یا بوکستاگرام راه بیاندازیم؟

چگونه اینستاگرام کتاب یا بوکستاگرام راه بیاندازیم؟

چگونه اینستاگرام کتاب یا بوکستاگرام راه بیاندازیم؟

چگونه اینستاگرام کتاب یا بوکستاگرام راه بیاندازیم؟

مدیریت فناوری اطلاعات به مفهوم ساده یعنی توانایی، مهارت و بهره مندی از افزارها و ابزارهای دیجیتالی (تجهیزات سخت افزاری و نرم ‌افزاری) به منظور تولید، پردازش، نگهداری، جمع آوری، ذخیره، حفاظت، توزیع، انتقال و بازیابی داده ها و اطلاعات به شکلی مطمئن و امن جهت بهبود در وضعیت عملکرد سازمان. به عبارت دیگر مدیریت مطالعه، طراحی، توسعه، پیاده‌سازی، پشتیبانی یا مدیریت سیستم ‌های اطلاعاتی مبتنی بر علم رایانه، خصوصا برنامه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزار با رعایت امور امنیتی بر روی بستر های زیر ساختی به همراه امور نشر وانتقال دیتا و اطلاعات را مدیریت فناوری اطلاعات می گویند. مدیریت فناوری اطلاعات به اطلا‌عات عمومی مدیریت و همچنین مرتبط به فناوری اطلاعات، تجربه در امور منابع انسانی، داشتن روحیه کاری مرتبط به همراه قبول مسئولیت در پست مدیریتی، درک تغییرات سریع فناوری و تاثیرات ناشی از آن بر محیط و پیرامون کسب وکار نیاز دارد.حالا چگونه اینستاگرام کتاب یا بوکستاگرام راه بیاندازیم؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

معرفی شیائومی

شاید فعال تر از شرکت شیائومی در جهان وجود نداشته باشد. در کمتر از ۵ سال این کمپانی از یک استارتاپ به برند شناخته‌شده‌ای در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند جهان تبدیل شد. دفتر مرکزی شیائومی در پکن چین مستقر است. شیائومی به معنای برنج، عضو ثابت انواع برنامه غذایی در جهان است. شیائومی در تاریخ آوریل ۲۰۱۰ توسط ۸ شریک، شامل آقای Jun Lei به عنوان مدیرعامل و آقای Bin Lin به عنوان قائم مقام تأسیس شد. این کمپانی بزرگ، نرم‌افزاری بر پایه اندروید با نام MIUI طراحی کرد و در تاریخ اکتبر ۲۰۱۱ اولین اسمارت فون خود را با نام M1 ، که مجهز به MIUI بود را به فروش رساند . شیائومی در ادامه پیشرفت چشمگیری داشت. در سال ۲۰۱۴ حدود ۶۱ میلیون گوشی به فروش رساند؛ بیش از سه برابر میزان فروش سال ۲۰۱۳! در پایان سال ۲۰۱۴ شیائومی بودجه‌ای در حدود ۱٫۱ میلیون دلار داشت که باعث افزایش ارزش سهام مجموعه تا ۴۵ بیلیون دلار شد. کمپانی Xiaomi با تولید محصولات هوشمندی مانند، هدفون، تی وی باکس، اسپیکر، تصفیه‌کننده، پلوپز، روتر، دوچرخه، دوربین، اسکوتر، هدست واقعیت مجازی، مسواک هوشمند، پاور بانک، و … بر پیشرفت در بازار تکنولوژی تمرکز کرده است. این کمپانی به ایجاد ارتباط با مخاطبینش از طریق شبکه‌های اجتماعی معتقد است که در این پروسه به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کرده است (آقای Lei در حدود ۱۰ میلیون فالوور در شبکه اجتماعی Weibo دارد) و البته نسبت به کمپانی‌های دیگر مقدار کمتری از سودش را خرج تبلیغات می‌کند (شیائومی حدود ۱% از سودش را به تبلیغات اختصاص داده است). این صرفه‌جویی در هزینه موجب شده است شیائومی بتواند محصولاتش را نسبت به دیگر تولیدکنندگان با قیمت مناسبتری ارئه دهد.

موسسین شیائومی

آقای لی‌ جون مؤسس، رئیس و مدیر عامل شرکت شیائومی، از دانشگاه Wuhan با مدرک کارشناسی در علوم کامپیوتر فارغ التحصیل شد. آقای لی در سال ۱۹۹۲ به عنوان یک عضو از تیم تأسیس به Kingsoft پیوست و در سال ۱۹۹۸ مدیر عامل شرکت شد. وی در سال ۱۹۹۹ سایت Joyo.com را، که یک خرده فروشی آنلاین بود و بعدها توسط آمازون چین تصاحب شد، تأسیس کرد. پس از اینکه Kingsoft، IPO خود را در سال ۲۰۰۷ با موفقیت به پایان رساند، آقای لی از سمت خود برای نایب رئیس شدن، کناره‌گیری کرد. در طی چند سال آینده، او در بسیاری از شرکت های استارت‌آپ موفق مانند شرکت های YY، UCWEB و Vancl سرمایه گذاری به عنوان سرمایه‌گذار فرشته، سرمایه گذاری انجام داد. در جولای ۲۰۱۱، او دوباره به Kingsoft به عنوان رئیس هیئت مدیره بازگشت. در ۶ آوریل ۲۰۱۰، آقای لی با روحیه کارآفرینی خود، مصمم به تاسیس شیائومی (Xiaomi) شد. لی ژون در حال حاضر رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شیائومی است.شیائومی

  • ۹۸/۱۰/۲۳
  • sajjad badri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی